God morgon.. (:

Idag skulle jag gå upp 7 för jag tänkte komm tidigt till stallet, men somnade om och vaknade halv 8.!
Så dåligt...
Men gav dom mat och öppnade rundbalen ute åt dom..
Sen mockade jag och grejade tills i kväll, dom får nog komma in tidigare idag eftersom jag ska iväg och klippa mig.
Tänkte inte alls i morse, stod och skulle hacka sönder isen i en hink i stallet, tog hammaren och slog, de värsta utav allt var att den sprack sen rann de vatten över halva stall gången, DEDDE,tänk nästa gång, tänkte jag..
Hade på spån där så de skulle torka upp lite iaf tills jag tar in dom.
Kan ju inte ställa dom på gången heller eftersom vattnet rann där + att de blir is där nu..SUCK...
Grace och Wille är ju barfota och de kommer ju bli kul att ta in dom sen...
men ska väl gå bra, dom har ju varit ute i hagen när den va som en isgata..
men dumt att chansa o ställa dom vid isen iaf!


Igår hade Colin gjort illa sig igen, men behövde inte lägga om de, gjorde rent med jodd sen hade jag på blåspray.Börjar nog bli lite pigg, inte blivit körd snart 2 månader :(
Ingenting vart som jag hade tänkt mig, får knappt hjälp istallet...
Den 6 feb kommer en hovslagare, aldrig träffat honom förr så får se hur de går, han ska sko Colin åt mig, slipper jag vänta på den andra sega saken!DÅLIG STIL UTAV HONOM IAF!!

Ska åka fram och plugga lite, börjar halv 1 så får se om jag tar en promenad med Sissi först om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0