Några hästar vi har haft...

Zugi, min bästa bästa vänn, som fanns där efters mormors död <3

"älgen" On My Way :)
Häst som var sällskap åt wille som vi tog hant om ett tag,
men ville inte vara i box och vart alldeles tokig o eftersom ägaren vägra ta emot henne
fick hon åka till himmelen <3
Linus II, min första ponnytravare, en mysig liten sak,
men som jag växte ur fort och fick åka tillbaka till dom som ägde honom, hade han några år iaf
<3
Sen har vi även haft en "Welch " som jag skulle köra in, men vart fel i inkörningen.
Sen som sällskap till Linus hade jag Fröken Dolly,
Sen bytte vi Zugi emot Baltic king, eftersom Baltic var gammal o började tappa tänder fick han åka till himmeln,
Mamma och Pappa hade även andra hästar när jag var mindre men kommer inte ihåg alla, så ingen idé att skriva om dom...
Har som sagt vuxit upp med hästar o kommer alltid ha häst..!
Zugi var nog den hästen som kom närmast i mitt hjärta fyfan saknar honom ännu..


Men just nu står mina andra närmast, Wille,Grace och Colin <3
Dom är mitt liv, min hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0