2 gången för Colin på banan...

Idag har vi varit till travet med Colin, och jag kan ju säga att han skötte sig bra.! Koncentrerad när jag sela på honom på gången bara stod och hade öronen framåt. var riktigt kul att se.! Han värmde först lite sedan körde dom in, så fick dom vila 10 minuter, sen körde dom ett snabb jobb.. Colin gick 1600 meter och tid 33,sista 300 gick på 27. Så duktig, för att vara första gången han går ett riktigt snabb jobb på banan. Och jag just ja, han gick direkt in i transporten när vi åkte också, lika så hem. =) Tänk får 2 årsen var han på bete med sin mamma, och nu liksom är han på travbanan,. vart har tiden tagit vägen? Det är de här jag har längtat till, Älskade Colin... <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0