2012-07-04

Igår var jag i väg på trav, och råka se Järvsöfaks! Fy vad snygg han är.! Så de vart ingen träning för Charlie, han fick vara med Husse i stället.. I dag har jag varit och kört Colin, han var lite slö idag men annars var de inge fel.ett träd låg nästan över vägen så vi lärde vända, sen kom det en älg över vägen när vi körde, samt en grävmaskin som höll på neranför en väg, och den gamal tant som stod vid vägen, sen hörde vi nå konstigt ljud ifrån skogen, som att någon som ropa på hjälp eller nå, kan va tantens gubba som ramlat? Jag vet inte, och kunde inte kolla eftersom jag körde häst.! De var en konstig körtur med mycket saker som hände, men Colin skötte sig fint och bara sprang ändå.! Sen så åkte jag med bakom Viva, när vi väl kom till stallet så fixade jag Colin och sen vart han nyskodd fram! Åkte sedan hem och diskade och dona innan Oskars föräldrar kom..! Charlie ska bli fin i kväll, och de kommer säkert bli massa hund snack också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0