Colin

Igår så var de ju fortkörning, Körde först en sväng med Princen, som skulle ta de lugnt, så vi hade en liten mystur, sen var det Colins tur. Eftersom hans spring kompis var halt så lärde jag och Colin ut själv och träna. Gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången...Han sprang på bra, och jag vart riktigt nöjd med honom.Körde ingenting i berget så vart 4 intervaller på 700 meters rakan och sen "banan" hem. Han hoppade över en vattenpöl som gjorde att han galoppera, men tog ner honom i trav fort, sen sprang han vidare. Han tog kanske 2 galoppsteg. Så klart så hade han gått på sig lite också...Så stolt över min prins ändå! Körde även Tapper i intervall jobb. och han var pigg och fin som fan..! Viva behöver vi inte ens säga något om,. jag har träningsvärk som fan i armarna! Colin fick bandage runt om och även lite massage.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0