jobb dag

Idag har jag jobbat i stallet, började med att jag sov över till kvart i 7, alltså en hel timme, Men de gjorde inte så mycket. Hästarna fick äta ca halv timme sen fick 6 st gå ut och sen böt jag hagar vid kvart över 10.. pga av regn som kom. Dom andra fick gå ut en stund.. Hoppas alla täcken torkar till i morgon. Jag körde även ut en sväng med Raiden, som ska kvala i morgon.Han var jätte rolig att köra, så mysig! Dona lite med Colin idag också på hans ben får se om knölen går ner nå, men de tror jag! Efter stallet så har de väl inte hänt så mycket.Varit till Amanda och Ante, sen vidare till mamma en sväng och gick med Sissi. Sen till järbo och åt mat, vidare hem och hämta Johanna tog hundarna ut till skogen en liten sväng.! Nu sittrer jag här och ska snart gå och sova i morgon ska Colin gå intervaller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0