Lugn dag

Idag har de inte hänt så mycket egentligen, stallet som vanligt, mockade. linda upp bandage, fika några gånger, tog in hästarna som hade jätte blöta täcken. Fixade hästar och dona bara. Ganska lugnt, så jag gjorde rent några galler så dom får fint.! Colin och pico var dom enda som inte ville komma in när vi tänkte ta in dom så dom fick gå ganska länge i regnet men innan de var klart så hade nästan doms täcken torkat, var uppehåll ett tag.! Sen fixade vi dom och gav hö, åkte hem och tog 47 minuters promenad med hundarna. De behövde vi alla kan jag lova! Åkte tillbaka till stallet och gav kvälls havre :) Det har inte hänt så mycket annars, Grace var jätte mysig idag, och Wille sprang till mig när jag kom in till hagen myshästarna, dom ska i slutet av veckan flytta till åges igen och beta upp lite där BÄSTA LASSE STEFANZ VAR PÅ TVN IDAG<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0