mycket att göra

Igår var de fort körning i stallet. Colin Skötte sig bra.! Jag selade bara och dona i stallet, var en annan som körde Colin (: Idag åkte jag till stallet så jag var där kvart över 6. gav dom frukost, sen efter en halv timme så fick 7 st gå ut i solen, jag mockade på så var klart runt halv 9. Sen linda jag upp en korg bandage..! Hästarna vila idag så dom var ute länge, så skönt tyckte dom.Sömma om Colin fram sakta men säkert.! . Nu i kväll så skulle jag,Charlie och Aja gå på lång promenad.Vi kom inte så jätte långt tills vi fick en hund bakom oss. men den kom inte fram så tänkte att ägaren skulle märka att hunden var borta. men inte då. när jag är på väg hem så kommer den emot oss. och Jag vill inte riskera något så jag stanna, som tur var så kom Anki så jag åkte med henne en liten bit. Annars gick promenaden bra.. BLIR så irriterad på att folk inte kan ha sin hund i hundgård eller hålla reda på den.! Hänt flera gånger att den har varit lös...Charlie är inte nöjd..Lär ut och träna på åkern senare! I morgon är de långsam körning i stallet .!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0