Onsdag

Vi kom hem igår så sammanlagt sen i Söndags har vi åkt 180 mil och jag kan ju säga att jag kan göra om det igen, bara stanna och sova lite fler gånger.! Haha började åka igår morse kl kvart över 8 och kom hem 9... Så idag har jag varit hos Colin och kört honom... I morgon är det dags för banan igen för min bebis, så får se hur det går, mer om det i morgon kväll... Charlie har haft de jobbigt, han är lekt att han är okastrerad hane med Aja, Aja löper och har fjäskat massor för Charlie, så ni förstår va dom har försökt gjort. Hundarna ska inte vara med varann nå nu på några dagar, vi åker ner till Malmköping i helgen så då får vovvarna vara utan varandra.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0