Ops!

Har haft mycket nu. I Fredags gick Colin intervaller han var lite trött, men han håller på att växa igen,så de är inte så konstigt om han är trött.Men annars så var han duktig. Sen har det varit marknad i ockelbo i helgen därför jag har varit seg. Fredags skulle vi dricka lungt men... haha jag vart bra full och vart bakfull, jag gick upp kl 1 igår, och kunde inte äta nå. Så hade jag ju lovat syster att gå på marknaden med henne så. åkte ner och gick ut med henne.. Efter ett tag så kände jag att jag vart hungrig så ca halv 3 så åt jag frukost, en kokt korv med bröd. Så klart fick syster en också! Vi handla inte så mycket, men hon åkte karusell också fick hon lite mer saker, kan inte stava vad de heter, haha!...Men hon vart glad iaf huvudsaken de! Jag köpte lite kläder, mycket nöjd. Lördag kväll så grilla vi hos mamma, vi och flera till sen gick vi fram emot marknaden,träffade även ett gäng framme som vi var med,Drack lite och hade det kull vart inte så full som tur är, jag hatar bakfylla. man blir så jäkla seg.! Haha Sen i dag söndag har vi varit ner till marknaden och köpt en väska så slipper Oskar ha alla mina grejer jämt ;) Har städat och donat nu på eftermiddagen, nu kör vi några tvättmaskiner..! Ne har säkert missat massor men orkar inte skriva så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0