2012-06-20. underbar häst i körning, dom andra fick mer gräs....

Idag har det varit en stall dag igen, jag tog moppen dit..
Mockade och fika, sen seladevi ut Colin och Pommen,
jag körde Colin idag, gick jätte bra, så sjukt fin att köra<3
mötte även bilar idag och han brydde sig ingenting.
Men efter vi selat av och skulle duscha så vart han knäpp,
prövade att duscha åt fel håll idag, men när vi skulle vända honom sen så la
han sig ner i duschgången, jävla mupp häst.!
Envis som en oxem,men underbar att köra, undra hur detta går till?
Haha
Älskar bebisen min ändå, sömmade även om fram på honom, jag gjorde de själv i dag,
Suzanne visade bara lite, eftersom de var 4 årsen jag gjorde det sist (tror jag)
sen var de bara att borsta och fixa som vanligt.
När jag kom hem till pappa igen så stängde jag ut hagen lite och släppte ut
dom mer på gräs..Bytte även vatten, gör jag varje dag men ändå!
Just ja...
Wille låg och sov i morse också tänkte att han var sjuk,
så jag jagade upp honom men då blev han sur på mig. haha
Svårt att veta eftersom han aldrig ligger och sover,jag har iaf aldrig sett de!
Idag har det varit en stall dag igen, jag tog moppen dit..
Mockade och fika, sen seladevi ut Colin och Pommen,
jag körde Colin idag, gick jätte bra, så sjukt fin att köra<3
mötte även bilar idag och han brydde sig ingenting.
Men efter vi selat av och skulle duscha så vart han knäpp,
prövade att duscha åt fel håll idag, men när vi skulle vända honom sen så la
han sig ner i duschgången, jävla mupp häst.!
Envis som en oxem,men underbar att köra, undra hur detta går till?
Haha
Älskar bebisen min ändå, sömmade även om fram på honom, jag gjorde de själv i dag,
Suzanne visade bara lite, eftersom de var 4 årsen jag gjorde det sist (tror jag)
sen var de bara att borsta och fixa som vanligt.


När jag kom hem till pappa igen så stängde jag ut hagen lite och släppte ut
dom mer på gräs..Bytte även vatten, gör jag varje dag men ändå!
Just ja...
Wille låg och sov i morse också tänkte att han var sjuk,
så jag jagade upp honom men då blev han sur på mig. haha
Svårt att veta eftersom han aldrig ligger och sover,jag har iaf aldrig sett de!
Hade även på flugmedel och tog hovarna i kväll, höll även på att få Grace hov i ansikte.

Nu orkar jag inte skriva något mer, så god natt!
BRUNSTIGA MÄRRAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0