4Juni

Colin har blivit körd idag, 3 intervaller pga utav doris vagn fick punka, men de vart ganska lång stund ändå eftersom dom körde rakbanan längst upp..
Eftersom Colin inte tycker om att gå först så stannade han för lite saker idag, så har bestämt mig för att Sven erik lr Suzanne ska få köra honom först lite nu så får se om han blir bättre.!
Jag tänkte att jag kunde låna tapper lite, eftersom jag tycker om honom så mycket att köra honom.

Wille och Grace fick iaf gå ut sent idag vid halv 3 sen fick dom vara ute till 8a,
regnade ganska mycket imorse så därför dom fick stå inne, borstade av dom innan dom gick ut men sen så...när dom kom ut så la dom sig dirkekt i leran sen såg dom ut som grisar. Haha Men huvudsaken dom har fått gått ut lite idag, blir bättre i morgon, om vädret tillåter.!

Charlie har varit  med Aja hela dagen nästan sen gick vi så klart till stallet, i kväll så var vi på gåbingo.
Han är konstig att gå med, när oskar går med Charlie så drar han massor,
sen när han går själv med charlie så går han fot och är jätte duktig.., jag vet inte hur vi ska träna bort de, men... 
vi får väl träna antar jag väl...Sen när jag går själv så drar han inte., MEN SÅ fort någon går med så drar han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0