5 Juni...Grace....


Jag saknar fortfarande tiden med min Grace Business.
Då vi hade ett sånt stark band, tränade, åkte på tävling, red ut i skogen och hade det bara bra.
Synd att ston bara får starta till 10 år...
Tiden kommer jag aldrig glömma, jag mådde inte alls nå bra innerst inne då. men så fort jag var med Grace så glömde jag allt och bara var som vanligt.!

Jag hade en väldigt svart sjuk pojkvän, fick inte ens vara i stallet!
för jag var där mer än med honom.
Jag fick inte ens umgås med en tjej kompis för honom!
nej jag fick inte göra nå alls.
Jag struntade i honom och var så klart i stallet,
FÖR JAG visste hur bra jag mådde när jag var där.!

Grace var min bästa vän vi hade det så kul och jag tror att hon saknar det också.
vi hade även ett stark band innan jag lånade ut henne, men det försvann när hon kom tillbaka, hon var inte alls samma grace, vi får se nu i sommar om det kan bli bättre. jag har lite planer som hon och jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0