6 juni -

Idag gick jag upp halv 6, gick till stallet och gav hästarna lite hö ute, dom sov ute i natt.
Sen frukost och kaffe, sedan kom Amanda och hämtade mig klockan 7, åkte till Landins , tog ut hästar,mocka.
Körde Colin idag.
Mycket med unghäst, allt ska vara jätte noga, tog en lång stund för mig att sela på, för ville inte att något skulle vara fel. Amanda körde sedan först med Pico. Colin är för övrigt jätte fin, ska bara se vilken rumpa han har fått. ;)
Musklerna kommer mer och mer, han blir finare för var dag.!
Gick faktiskt  bra i duschen med..;)
Sen så  var det som vanligt i stallet., borsta,fixa och dona.Colin är jag noga med jämt smörjer och har mig på bena också vidare. Kanske är det som är bra vem vet?..
Iaf så har han blivit jätte sur i boxen när man ger mat. en liten grinig kille..!Haha

Efter stallet idag så var jag hos pappa en sväng, 
vidare så åkte vi till Valbo med 2 Åsa och Johan, hem, gav Charlie mat, gick med han till Aja i hundgården, vidare upp till Åsa och Johan och grillade, sen hämta Charlie,åkte till stallet, tog in hästarna som var sönder biten av knott och mygg, sen tog jag och Charlie en liten kväll promenad!..
i morgon bitti så ska jag borsta igenom hästarna innan dom får gå ut och rulla sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0