Charlie

 
Idag gick jag och Charlie ut och träna lite på åkern,han var sugen på att göra något märkte jag.
Vi körde lite apportering på åkern, han var duktig, har varit lite lat med träningen den senaste tiden.
Men han skötte sig riktigt bra.!
Sen kom jag ju även på att jag hade försökt och lärt honom vinka, så vi prövade även det, han klarade att vinka 2 gånger sen när jag gav honm beröm så vart han alldeles till sig, haha!
Han började rulla och snurra runt, råkde nafsa till mig i fingre, oj jävlar vad ont de gjorde kan jag lova.!
Charlie vart mycket nöjd efter har sprungit på åkern, så nu ligger han i soffan bredvid mig och sover.!
Det har han nog gjort även när vi var borta. !

Älskade hunden<3

Kommentarer
Postat av: louise

han är fin och han var jätte duktig på rallylydnad och agility och nogot mer jag vet inte vad det heter och han fick mycket beröm av nogon som heter Mari eller vad hon heter och mej ochså berömde jag Charle

2015-05-23 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0