Colin. (igår)

Gick intervaller igår igen, och det gick bara bra, han var så duktig.!
Sven erik var mycket nöjd. Känns faktsikt bra nu, han gick en långsam sväng i beget sedan 5 intervaller,
kommer in med 71 i puls, han är väldigt låg i pulsen också.. Efter körningen så duschade Colin, och han har blivit duktig där inne med. haha!
Efter han torkat så träna jag borsta lite i boxen. p.g.a att han har lite för kaxig där inne, så tänkte lika bra att pröva borsta honom där.
Det gick bra, men han vart sur över mig att jag tog fel borste, brukar börja med en som masserar lite. men gjorde inte de iboxen.
Tog även ut han igen sen i gången och borsta,smörjde och myste lite.!
Tycker det är fortfarande bättre att Suzanne eller sven erik kör, så ingenting blir fel, eftersom han är ung och kan vara lite pigg nu för tiden så får dom köra intervallerna, så sköter jag långsam svängarna!


Min fina lilla älskade pojke.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0