Colin på banan!

Idag var vi in till banan med Colin och Pommen,eftersom Colin aldrig hade varit inne på banan tyckte vi att de är bättre att ta med en häst som vet hur banan ser ut.!
Och om jag ska vara riktigt ärlig så
trodde jag aldrig att Colin skulle sköta sig såhär bra, han vart bara lite fundersam över skyltarna, men annars så sprang han bara på. Bröt ut lite ibland men de gör ju alla unghästar som aldrig sett en travbana.!
Vet inte hur många varav dom körde, men innan de var klart så såg de ut som att Colin hade sett travbanan förut, så lugn och avslappnad.!
Wooooow!
Meeeen!
Även i duschen gick det bra tills jag skulle skrapa honom, ställde sig emot väggen och trök och trök, försökte få honom att gå åt sidan men då vart de bara värre.!
Vilket humör han kan få.!
Annars är jag jätte nöjd med Colin idag.! Skötte sig kanon bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0