Colin.

Colin tränar på bra faktiskt, igår gick han första intervall jobb efter banan,och det gick bara bra.
Kom in med 72 i puls, efter 5 intervaller, ganska bra för er 2 åring!
Han är jätte fin att köra nu,jag kör fortfarandra bara långsam svängarna!

Men han är sjukt dum i duschen, trycker sig in i väggen sen står han där, går fan inte att flytta honom heller. 
Det har gått bra flera gånger, men igår gick de inte alls som vi tänkte oss.
men de är något han måste kunna senare i livet eftersom han kommer duscha varje gång man  åker i väg på travet!
Efter allt krångel i duschen så är han helt underbar att fixa, lindade bakbena,masserade in linnement i frambena på honom + knä.
jag kanske är noga med honom, eftersom jag donar så mycket, men de får de vara,huvudsaken han trivs,

Min lilla kaxloppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0