Fredag.

Idag har det varit fullt upp hela dagen, tänk om man kunde bara ta de lungt en kväll.
Men inte då.
Börjar med att sova till halv 8 i morse, sen var det bara att gå med Charlie, till stallet och ge hästarna hö,
vidare upp till hundgården sen till farmor där jag fick skjuts till Landin, där var det lungt idag men ändå fanns de att göra, selade sista kör hästarna som skulle gå fort, fixade Colin och smörjde hans bakben idag, ska vara noga med honom..!Funderar om jag ska ta dit en som masserar honom en sväng, får se..!
Sedan smörjde jag huvudlagen + startgrimmer..
Vidare hemma så var de bara att stänga betes hage till Wille och Grace,gav hundarna mat, grilla hos mamma, hem en vända gick med hundarna, iväg igen och kolla björn, men som vanligt så såg vi ingen nalle.
Bara en älg!
Åkte upp och tog in hästarna, började regna och vart mörkt så vara lika bra!.Sen när jag väl var hemma så hängde jag tvätten..!

I morgon ska jag försöka ta de lungt, sen på Söndag är det dags att jobba hos Colin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0