fullt upp

 
 

Idag har det varit mycket igen, kördag i stallet, eftersom dom ska i väg och starta i morgon..
Så Colin gick fort idag och de gick bra, han var jätte duktig.!
Fixade sedan hästarna på eftermiddagen sen vid 2 åkte jag hem,
åt en pan pizza, iväg och hämta Louise, sen åkte vi till Malin så Louise fick pröva rida Lukas och grejade med honom.. Gick faktiskt rätt bra, hon är ju nybörjare så. men hon tyckte de var kul iaf!
Sen åkte jag hem till mamma en sväng, vidare till Odal och köpte en saltsten till hästarna i hagen, ops vad dom tyckte de var gott.!
Bytte vatten och satt dit en undertråd, sen åt vi hemma hos pappa med, 
Vi tog med oss Charlie hem så gick vi ut på åkern och lekte och busa lite.
Super kul tyckte Charlie, jag gömde mig vid en rundbal så fick han leta på mig och de verkade han gilla.!I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0