Jag kan inte sluta


Kan inte sluta tänka på min älskade Zugi, varje dag dyker hans namn upp i huvudet.
Jag ångrar ingenting det vi hade, vi hade det så bra den sista tiden innan problemen kom..
Vi hade så kul tillsammans, vi tränade, gick promenader, tränade upp självförtroende för varandra också vidare.
Jag känner mig så dum än, fast det har gått flera år...
Jag svek min älskade häst och inte ens var med och tog farväl som jag lovade...
Jag var tyävrr i kina då och det var då dom tog dig ifrån mig..
Jag ville inte riktigt, men samtidigt kanske det var dit bästa
Du trivdes inte inte att gå i hagen, du vart så ledsen.

Jag saknar dig min vän, allra bästa vän
Och ännu mer ondare att du var även mormors favorit i stallet...</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0