Körning i stallet!

En underbar dag i stallet.
Colin gick intervaller i dag, som vanligt gick de bra, kom in med 71 i puls, efter jag selade av hade 50!
Tänkte fota honom idag när han kördes men efter några bilder så dog kameran.!
Slut på batteri, å vad irriterad jag vart.! haha..
Iaf som vanligt på eftermiddagen så fixade jag honom, smörjde ben o knän, + linda bakbenen.
Han är så otroligt klock. vet precis hur jag ska borsta och greja, om jag inte gör som jag brukar så blir han sur..!

Efter stallet så åkte jag till nästa stall, var där i morse med, men ändå!
Tog in hästarna och borsta och tog hovarna, sen fick dom vara inne någon timme för att vila, ska åka och ta ut dom igen sen, dom trivs så bra ute så!..
Charlie är  i hundgården med Aja, ska gå och hämta honom också så han får lite mat, sedan får vi se vad kvällen bjuder på..
Har inte sovit nå bra alls i natt, hostat så höll till och med Oskar vaken.!
Tänkte vila ett tag men direkt jag somna så började jag at hosta igen. SUCK.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0