Långsam sväng med Colin

Idag åkte jag till stallet så jag var där halv 8, Mockade och greja som vanligt, sen efter 10 så körde jag och affe ut med Colin och Pommen, jag körde min egna lilla mys kille idag, skötte sig jätte bra, mjuk och fin.! Lärde vända för att de kom en stor lastbil och ville inte köra förbi en sån med hästarna. eller det skulle nog aldrig gå för vägen var för smal.. :pp Det är så kul nu allt flyter på så bra, iaf så märkte jag att han hade nog råkat kommit åt fram benet lite när han snubbla så la om det med bandage, Har haft på linnement och blå spray men de hjälpte inte, så får se hur det ser ut i morgon, Annars hittar jag på min egna lilla ide som funkade med Grace när hon starta och sprang på sig. I kväll har jag stängt ut hagen och donat sen tog jag 20 minuters promenad med hunden, han fick vila idag i från träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0