Lördagen

Min fina stallkatt !<3

I alla fall så sov jag ganska så länge idag, kvart över  8 tror jag hon var.
Panik som vanligt flög upp gav Charlie mat, upp till hundgården, in till Aja och gav henne mat, tog ut henne till hundgården med.
Vidare tog jag promenaden till hästarna, kasta åt dom lite hö inne så borsta jag dom och hade på flugmedel.
Tog sedan ut dom och gav mer hö ute,Som vanligt så började de att regna så all flugmedel är väl borta nu.!
Menmen...
Annars har de väl inte hänt så mycket mer idag, bara försökt tagit de lungt.
Städat lägenheten och hälsat på Åsa och Johan.!

Ska flytta hästarna till pappa på bete, men vet inte hur jag ska göra med vindskydd åt dom, kommer nog på en lösning snart.!

I morgon är det en jobbdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0