Regnat hela dagen...

Idag har Colin gått fort igen, han snubbla och hade av käken, men dom pröva köra utan och de gick jätte bra.
skönt,! Haha. snubbel pojken,!
Det var en annan som prövade köra honom idag, var faktiskt lite kul ändå.
Sen när vi precis hade kört klart nästan alla så började de att regna, sen har de regna hela dagen!
Jag vart ganska blöt att åka moppe hem!
Men i alla fall åter till Colin, så fixade jag honom och skulle sömma om honom, men när jag fått bort alla söm och skulle knippa av dom med tången så fick jag in sömmen rakt in i nageln, mitt i också. fan vad ont de gjorde,
så Amanda tog över så slapp jag hålla på med en skadad nagel..
sen så smörjde jag och linda bakbenen. 
 
Sen har de väl inte hänt så mycket mer idag, tråkigt väder så charlie har vilo dag idag! Har bara gått lite grann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0