Söndag, jobb dag i stallet

Åkte till stallet till ca 6, gav dom frukost sen så fick dom äta en halv timme. 
sen släppte jag ut några hästar så  mockade jag. men segt gick de, är inte så pigg. ont i halsen och fått hosta.
Så allting gick sakta idag, men ändå  gick det bra..
Colin och Pico fick gå i hagen länge, skönt tyckte dom, men sen när jag väl stod vid leddet o ropa så kom båda 2 travandes emot mig, Charmkillarna.!
Fixade till hästarna , linda några ben, och dona, sen åkte jag hem kvart i 2..
Det hände inte såå mycket mer i stallet idag!

Grace och wille går ute, får hö 2 gånger om dagen, dom trivs ute, så skönt, ska stänga betes hage vid Pappa också så blir de bättre att kolla till dom, men nackdelen är ju med Missen Molly..
Vi får se vad vi hittar på sen. först blir det tacos hos pappsen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0