sov gott

Fina Berra bus.!
Kommer så väl ihåg saker när han var valp tills ca 1 år.
Jag tog med honom på promenader till stallet, men så klart så fick han inte vara lös efter vägen eller i stallet.
Men jag lyssnade inte på det.
Han gick fot, sprang och hade kul efter vägen , precis som en hund ska ha.Han lyssnade klockrent och var så lydig.
Jag vet att han inte fick sin bästa start som hund första året...
Men sen när han bytte hem så fick han det han förtjänar, han blev älskad. han fick lära sig leva som en hund ska göra.
Ja ni vet, springa i skogen,jaga, och ha kul!

Berra är en hund som jag alltid kommer minnas.
Jag fick det jag ville, träffa honom innan han fick somna in, och det är jag väldigt tacksam över.
Fick se hur han levde nu, istället för då som valp..
Sov gott lille vän..Vila i frid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0