Travdag i Rättvik

Ja precis, idag har vi varit i Rättvik på trav, satt på publikplats.Mycket trevligt!
Vi var borta hela dagen, var mycket fina hästar där idag,! jag vart förtjust i en nordis i bork färg ops så fin den var!
Har inte gjort så mycket mer idag, fick huvudvärk i rättvik så mådde inte så bra, men alvedone som jag tog hos pappa hjälpte till sist!
Vi grillade där innan vi gick hem..
Jag borsta av Grace och Wille lite i kväll,innan vi åkte fick dom flugmedel. Böt även vatten i kväll, fast dom hade fullt..
Tack för en bra dag, Oskar,Pappa Rosita Och Marcus
 
i morgon blir det en dag i stallet, så lär väl lägga mig snart...!


I Bland undrar man om man egenltigen har riktga vänner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0