2012-03-03

I natt vaknade jag klockan 4, Charlie kom då och ville gå ut och kissa, så de gjorde vi.
Vi lyckades somna om till 7 . Sedan fick han mat. 
Tog en promenad till stallet och fixade där, även där hitta jag en äcklig råtta som hade drukna i Grace vatten hink, ÄCKLIGT.....!!
Lekte lite på åkern innan vi gick hem. Klockan var då runt 8.
Älskling vaknade runt halv 9 tiden.
Sen var de full fart,
åt frukost,försökte fixa Charlies bur,hämta Amanda, åkte till vinter marknaden,
odal,stallet.
Väl vid stallet så fick älskling tömma ur Grace vattenhink, sen skotta jag över häst skit över råttan!haha.
Åkte hem drack kaffe, packa, tog Charlie med och åkte till skogen och kollade på Rally!
Var ute ca 3 timmar i skogen. mysigt!
Väl hemma igen så somnade jag och Charlie på soffan, vi hade massa mys.Först somnade han på min arm, sen la jag mig ner så sov vid huvud mot huvud, <3
Sov över tiden till stallet så vid 5 kom jag dit, borsta och smörjde hovar.
Kom hem runt 6 tiden igen..
Ledig ifrån Colin idag, ska jobba där i morgon så klockan ringer runt kvart i 6!
<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0