2012-03-05

I dag klev jag och Charlie upp kvart i6,
Älskling hade redan åkt, så han gav Charlie mat.
Vi gick till stallet och tog ut hästarna och mocka, uhh kallt idag 9- ute.!
Inte kul i Mars,hih!
Vi lekte på åkern en sväng innan vi gick vidare, gick en liten längre promenad eftersom jag skulle till Landins idag.
10 i 8 kom Amanda och hämtade mig..mocka och greja där, sen selade vi på Colin
Suzanne körde honom idag,  och jag och Yngve åkte framför med Raiden.
Det gick iaf bra för honom, låter mycket i halsen men kan vara att han inte har hittat sin andningsteknik ännu!
Ska av-vakta  och kolla om han blir bättre annars åker vi och kollar upp honom..
sedan skulle alla köras, så var bara att sela och greja hela dagen till 1 typ.
fixade sedan på i bra tempo, så vi vart klar halv 3 typ!
Åkte hem till Charlie då.
Sen har vi varit ute sen kvart i 4a, gick till stallet och lekte lite på åkern,tog in Grace och Wille och borsta dom,
Gick hem gav Charlie mat, vidare till papppa och åt mat med honom, sen tog vi hundarna och gick till stallet och rullade in en höbal..
Nu är Charlie trött och ligger  soffan har nog gått över 5 km idag iaf duktig vi!

Nu blir de sofias änglar och dricka kaffe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0