2012-03-06

Godkväll!
Idag tog jag och Charlie sov morgon till halv 7.Sedan tog vi de lungt åt frukost faktiskt innan jag gick till stallet idag, och de har jag ALDRIG gjort förut. haha!
Hästarna kom ut halv 8 ungfär idag,Hade ut lite hö åt dom med, Sen mocka jag åt dom samt fyllde på vatten ute åt dom!
Innan vi gick hem så lekte vi på åkern..
När vi kom hem så hoppade jag in i duschen, myste lite med Charlie också, vid halv 11 skulle jag gå till Farmor och farfar,Precis då så kom han och stanna så jag slapp gå!
Åkte sedan fram och plugga lite Engelska och matte, gick kanon!
Sedan gick jag till Mamma en sväng, eller hann bara vara där 5-10 min så kom Amanda och hämtade mig.
När jag kom hem så tog jag ut Charlie en liten kort sväng, Sedan väntade vi tills kvart i 5 så gick vi till stallet.
Och fyllde på vatten inne ocgh mat
Molly var redan inne i stallet, hon fick gå ut i morse!
Jag tog in hästarna och gav mat bara idag, borstade dom noga igår, orkade inte idag..!
Sen tog vi en liten längre promenad innan vi gick vidare hem till pappa och åt mat!
Just nu ligger Charlie i soffan och sover så djupt.


Älskling kommer hem i morgon igen, ååå vad det blir underbart bra då!
i morgon ska Colin köras och jag är ledig i från "skolan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0