2012-03-07...


Sådärja, nu är denna dag förbi också.
Charlie väckte mig kvart i 6,gav mat sen gick vi  till stallet , hästarna kom ut halv 7,.
Tog en liten längre promenad hem så han fick gå lite.
10 i 8 hämtade Amanda mig, vi åkte till Landins.
Mockade, drack kaffe, körde Urania idag jag,Selade av,drack kaffe,sela Colin..
Och Vad ska man säga om han då??
Jo det låter i halsen på honom när han springer,först trodde vi att de var andnings - tekniken som var dålig. eftersom han inte har sprungit på länge också vidare.Trodde de skulle gå över men inte...
Så en Vetrinär kommer och ska kolla vad det är för fel på honom!Hoppas de är något litet fel bara....! Annars går jag under, min älskade bebis<3
Colin fick springa lite först idag också,det gick sakta men säkert,sa sven erik när han kom in..hahaah!
Vi fixade sedan några hästar jag borsta o myste med pommen i boxen, mys<3
Vi gav eftermiddags foder, sen åkte vi hem,Suzanne skulle fixa resten!


Väl hemma så gjorde jag lite mat,gick en liten sväng med Charlie.
Runt halv 4 fick jag för mig att gå en lång promenad med vovven,Jo visst, jag gick och gick..
När jag kom till stallet hade jag bara gått en halv timme, haha.Stoppade stoppuren på mobilen och tog in hästarna och fixade dom inför kvällen..Sedan satt jag på stoppuren igen när vi gick,
Gick en sväng på åkern och där hittade jag min pannlampa som har varit borta sen Febuari,MEN DEN FUNKA!:D
När vi väl kom hem så hade vi gått 43 minuter ändå.!
Kanon,!
Charlie fick kvälls mat och jag startade en tvätt maskin,
Nu sover Charlie och jag väntar på Älskling!

Hoppas ni får en bra kvällf,för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0