2012-03-08


Tjoho i morse tyckte Charlie att matte eller husse skulle gå upp kvart i 6.
Så jag var snäll så jag klev upp, gav vovven mat, sedan gick vi en liten längre promenad, sen ca kvart över 6 så var vi vid stallet.
Gav hästarna lite betfor innan dom fick gå ut och äta hö ute, fyllde även på vatten ute och mockade..
Vi tog en promenad till Pappa sen och drack kaffe innan vi gick hem, Duktig vi!
Sen somnade vi om till 10. AS SKÖNT!
Vid 11 åkte vi till farmor och drack kaffe, åkte fram till plugget til 12.
Vid halv 3 åkte vi emot Gävle. Biltema och ÖB,På ÖB köpte jag pälsglans till hästarna och ungefär samma till Charlie (tror jag) haha!Vi åkte vidare till Valbo och köpte en namnskylt till Charlie.Letade skor till mig själv men hitta inge bra!
Vi kom hem ganska sent runt 6, så var bara att åka till Aja och ge henne mat, vidare hem till Charlie och ge honom mat, tog med honom till stallet. Älskling lekte med honom på åkern medans jag skulle borsta hästarna men dom kom in till stallet och stod där..!
JA OSKAR KOM TILL STALLET OCH KOLLADE NÄR JAG BORSTA 1 FRAMSTEG IAF.hehehe!
Beställde mat vid Thaivagnen i Ockelbo och så klart godkänt mycket gott, så nu blir de nog sån mat i stället för Pizza.!
Hämtade hit Aja vid 8 tiden så slipper hon sova själv i natt, tycker synd om henne då..! 


Vi har nyss kommit in med Aja och Charlie efter en 40-45 minuters promenad.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0