2012-03-10 jobbdag.

Har jobbat istallet idag,Mockade 10 boxar, borsta och dona, flög efter en häst, men hände inget allvarligt :3
Skärde in lite i handen bara, men smörjde handen med helosan sen så vart de bra. Tog ut och in och grejade som vanligt så som man gör i ett stall.
Åkte hem till farmor  till halv 3 typ, åt mat där super gott, Åkte sedan hem och hämtade Charlie och sen körde fram till Mamma, där ingen var hemma men jag har ju nyckel så,
Älskling vaxade bilen, medans jag tog en halv timmes promenad med Sissi och Charlie, sen klippte jag Sissi lite vid öronen.
Det började Åska och regna och rätt som det var så började de att snöa och blåsa. vad då vilket väder?Haha..
Lånade Mammas bil och åkte och tog in hästarna men älskling körde...;)))
Tog bara in dom och gav lite mer hö, mamma mockade åt mig när dom var dit,så skönt!
Sedan åkte vi tillbaka så älskling kunde vaxa bilen klart..
till Ica,hem gav Charlie mat medans älskling åkte och hämtade Aja.


Ikväll händer de inte så mycket bara ta de lungt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0