2012-03-13

Jadå!Idag fick jag sovmorgon till tjugo över 7, vaknade och var inte alls på humör...
Gav Charlie mat sedan gick vi till stallet och tog ut hästarna mockade, fixade med hö.
Lekte som vanligt lite på åkern, sen gick vi hem..Blåste som fan idag. så orkade inte gå den där extra rundan, men var ute 1 timme ändå i morse!
Grejade lite här hemma, gick till farmor så jag var där halv 11.drack kaffe och åt lunch där, fick skjuts fram till komvux...
Gick ganska så bra idag där.
När jag sluta så gick jag till Konsum handlade lite, fick skjuts hem av Danne.
Gjorde en makaronpudding som pappa och jag åt, var gott :')
Älskling får några matlådor också hihi!
Hämtade hö och sedan tog Charlie och jag en promenad till hästarna och borstade dom
(Grace på bilden var ju jätte fin idag)
Borstade henne mer än en halvtimme sen orkade jag inte mera, haha!..
Wille var inte så lerig ändå idag = skönt.!
Jag och Charlie var ute mer än 1 timme igen nu i kväll så nu ligger han och sover.!


Imorgon lektion igen då,data..sen vetrinären med Charlie, och vidare till Colin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0