2012-03-14

Fullt upp idag, klockan 6 väckte Charlie mig, var bara att gå upp..Gav honom mat, sedan gick vi vidare till stallet. Tog ut hästarna och gav dom hö ute..
Lekte som vanligt lite med vovven innan vi gick hem. Grejade lite här hemma innan jag gick till farmor och farfar.
Fick skjuts fram till komvux.. Hade huvudvärk så kunde knappt läsa nå idag ;/
Vid 11 fick jag sluta, gick och tog ut pengar,fick skjuts av Danne hem och hämtade Charlie, vidare till Vetrinären och fick en friskintyg på honom, så vi kan försäkra honom!
Sedan hem med Charlie vidare till Landin, hjälpte Amanda på eftermiddagen, så klart hade Colin trampa av sig skon i största hagen där, letade och letade, 2 gånger var jag ut och gick och hittade ingen sko... Suck ;(
Menmen. Sven erik kom och skodde på honom en annan.
Det hade gått bra och kört honom idag :) så kul tycker iaf jag, Lilla älskade Colin börjar bli stor nu <'3
Han växer mer och mer :)
Blir allt lugnare och lugnare och finare..!
Vi åkte hem vid halv 4 idag, Charlie vart jätte glad att jag kom hem.
Jag gjorde mat, sedan vi tjugo över 4 så gick vi emot stallet.
Mockade,fyllde vatten och tog in och borsta lortgrisarna..
Tog en längre promenad med Charlie idag sammanlagt var vi ute 1 timme och 45 minuter..

Älskling kom hem i kväll igen, så nu är vi 3  igen!
Imorgon är det skola igen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0