2012-03-15

Idag har det inte hänt så mycket. Stallet i morse med Charlie, tog ut hästarna mockade fyllde på vatten,Gick hem, la mig bredvid älskling efter ett tag<3
Gick upp igen, städa lite.. Vid halv 11-11 åkte jag och älskling fram , panta lite burkar och handla lite åt lillesyster som ligger i 40 grader feber:(
Sen var det ju dags för lektion igen då. Matte och Engelska...
Efter det så tog jag och älskling Charlie och Sissi och åkte till skogen, 45 minuter var vi ute och gick. Hundarna sprang och hade jätte kul.:)
vi körde hem Sissi sedan hem och bada Charlie, haha men jag vart nog lika blöt som honom.;)
Fick skjuts till stallet borstade av hästarna de värsta, ingen ide och borsta noga varje dag, ser ju ut som lortgrisar båda två.
haha..
Sedan fick hästarna  en rundbal i hagen, i morgon får dom mycket mat i hagen igen...
Ikväll har vi bara tagit de lungt, borstat Charlie iaf så han är nöjd.!


Imorgon rullar vi emot Malmköping,
fast först ska jag sköta Colin, och mocka åt dom andra och dona!
kommer kännas tomt att vara utan Colin och Pommen en helg..men jag överlever..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0