2012-03-16

Idag gick jag upp klockan 6, gick till stallet med Charlie.
Mockade, fyllde vatten och mat..
Gick sedan hem och åt frukost, åkte vidare till Colin och gänget.
Mockade och dona lite, sedan var det dags att Colin skulle köras,
Suzanne la på sele eftersom jag mockade åt Colin.
Sedan selade jag och Amanda honom...
Han hade skött sig bra idag, inte rädd för någon bil.Sprang även först en sväng och vart lite het, hihi tokpojken
Men nöjd när han är duktig
Snart kanske jag få kör honom också? vem vet, lr sven erik kanske vill köra mera, haha!
Sedan gick allt av farten, vid halv 12  fixade jag honom sedan fick han gå ut efter han torkat lite.
Hade fixat Doris innan, en mycket stor och fin 2 åring,,
Oj just ja
Colin är 157 cm i manken nu :) stor pojk!
hans hag kompis är 147 hihi!

Sitter just nu nere i Malmköping hos Älsklings föräldrar,resan hit gick bra,Charlie var duktig.
Stannade någon gång så han fick gå lite. :)
Har varit ute på en åker i 20 minuter så han fick springa av sig lite.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0