2012-03-18 -Äntligen hemma igen!

Efter mer än 3 timmars bil resa så kom vi hem vid ca 3 tiden.!
Skönt..
Oskar packade ur bilen medans jag hoppa av hos pappa med alvedon, gick med Charlie hem.
Tvättade lite och kollade skilda världar, sedan gick jag till stallet,
Känslan när Grace springer och kollar vem de är som kommer dit och spetsar öronen!<3
Eftersom de var slut på vatten i stallet tänkte jag att jag drar väl slangen till tunnan,
drog till eftersom jag trodde den hade fastnat, så hör jag hur de rinner inne där jag fyller på vatten..
Springer dit också är de fullt med vatten, ååå vad jag vart irriterad!!
Borstade och spolade av benen på hästarna önskade jag hade varm vatten så jag kunde duscha dom..!
Oskar kom och hjälpte mig lite att fylla på vatten samt lekte lite med Charlie medans jag fixade i stallet.
Hem sedan duscha,gjorde mat.
Gick upp till pappa och gick med Aja eftersom han är sjuk. ligger i 39g feber ;/
Sedan hem, Amanda och Ante kom en sväng på en kopp kaffe, kollade även på time out åfan vad detta program är bra... haha!

OCH fy vad jag har saknat Colin, i morgon blir det massa mys med honom, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0