2012-03-19

Idag vart Colin körd, gick bra, han fick springa först också.
Han hade litet fel i halsen, men vetrinären trodde att de skulle växa bort, så i veckan får vi ett pulver som han ska äta i  5dagar.
Sedan var han lite röd med så var liten inflamtion också.
Men håller tummarna att allt skit försvinner!
Jag myste 20 minuter med honom innan han gick ut idag, så jävla underbar häst!
Min sago prins..<3
Sedan har de väl inte hänt så mycket mer idag, Grace och Wille gick ut halv 7 och in ca halv5.. jävlar vad det har blåst idag samt snöat men allt försvann igen på eftermiddagen! 
Gamligarna hann inte rulla sig nå idag :D skönt!.

Jag funderar om jag börjar bli sjuk lr något, fryser jätte mycket och är massa trött, så lär väl gå och sova snart.
Charlie trivs bara bra, han la sig nyss i hans bädd, och somnade fort.
Han är nog också trött. varit ute 1 timme och 20 minuter , sedan hem gav mat, gick till pappa tog aja gick yttligare kanske 20 minuter inte så konsigt att han är trött iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0