2012-03-31

Var någon dag sen jag skrev nu, Internet har inte funkat , och har inte orkat gått till Pappa varje dag. :)
Iaf i går körde jag intervall jobb med Tapper och Suzanne körde "Pommen"
Körde 4 st 700 meter, 1 i backen och sedan 1 till vid "banan" som dom kallar.
Oj jävlar vad de gick undan och kul var det också"
Suzanne körde upp med Pommen bredvid tapper och mig, Lärde kolla lite på pommen jag också för han har sånt kliv i travet, hoppas han slutar "hoppa " i loppen, för då...
Blir de kul och se hur han blir, lill gubben.<3
Och Colin då..
Joo han har blivit jätte duktig och snäll, och springer på bra, så snart är de dags för mig att börja köra honom  (;

Har jobbat hos Landin idag, mockat 10 boxar,spånat,selat ,Suzanne och Yngve kom och körde Doris och Tapper.
Lekt lite med Suzannes barnbarn, ååå så söt dom är.!
Sedan har jag bara varit hemma och till mina andra 2 hästar.
Mockade och borsta av dom i boxen idag bara, orkade inte något annat.
Huvudsaken dom får mat och vatten varje dag, dom har även rundbal och vatten ute nu (:
Nu blir de mat och sedan får vi se vad som händer,!
(Colin på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0