24 Mars 2012 -

Leriga hagar, fullt upp idag och igår...
I går vart Colin körd, det gick bra som vanligt. :)
Sedan efter stallet så åkte vi och gratta Carina och Janne,Vidare och trimmade Charlie,
Där ringde brorsan och berätta att hans bil gått sönder så Oskar åkte...
Så jag var själv där med Charlie,allt gick jätte bra, vi hade faktiskt jätte kul, skratta så vi grät nästan. Runt 7 gick vi hemåt, Oskar och dom hämtade  halvvägs efter grusvägen, fyfan tänk om en björn skulle kommit lr nå annat läskigt ;) vi båda är  mörkrädda...haha!
Åkte till stallet vid 7 tog in hästarna,sedan till mörtbo med brors cross..!
kom hem sent vi åt kvälls mat kl 9 !


Idag har jag jobbat vid Colins stall,tog ut mina andra vid 6, sedan så åkte jag dit,
Sen var de bara att mocka, ta in 2 hästar lite tidigare pga av grannen där eldade.
Borsta,fyllde på spån,borsta,sela häst , tog in och ut hästar o med mera..
Pommen var 4a igår <3
Har sedan varit till Hedesunda hälsat på mormors bror,Handlat,åkte hem gav Charlie mat,vidare till Grace och Wille mocka och tog in,gav sedan mat, åkte till mamma och grilla..
Idag har jag också myst  massor med Melwin<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0