26 Mars -Trav i Bollnäs

Varit lite dålig på att skriva, har inte haft så mycket att skriva om..
Colin fick gå på en liten sträcka idag och jävlar vilket steg han har sa Suzanne om honom!
Och ja de har jag ju även märkt i hagen.
Min lilla snuttegris. haha, vad fick jag de orde ifrån tro?..

Iaf har jag varit på trav idag med Sven erik och Pico.
Han var jätte fin i värmningen  och såg så bra ut,(jag  trodde på en bättre placering )
Men i loppet hände de som inte får hända i trav
Rullade till över i galopp och blev Diskad.Men han har bara gjort 3 starter i sitt liv så.
Bättre lycka nästa gång.!
Träffade även bästa "skäryd" idag så kul att se honom igen, han kom och gick i sin gula dress ;)
Och måste bara skriva en till sak...
Såg ett Kallblodslopp., och hästen som vann, sprang i från alla andra, först 50 m,70 m till sist sa dom 100 m
och han vann enkelt ändå.. Han drog i från start och höll i ända in i mål.
fy... alla på stallbacken bara " vilken jävla häst"
Ja håller med, och han var läcker att titta på också..Hoppas han får vara fri i från skador, för denna pålle kommer nog kunna gå långt!


Nu ska jag gå och sova, Charlie är trött redan
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0