28 Mars 2012

Älsklings gamla bil (: 740<3

Igår var jag bara i skolan och fixade Wille och Grace sedan fick jag besök på kvällen.
Sen tog jag och Charlie en 45 minuters promenad. (:så var ingen ide att skriva då!hihi..


Eftersom jag var ledig idag så var jag i stallet idag.
Körde  även häst idag, stora Tapper (: var riktigt kul, var ett par veckor sen sist..
Suzanne körde Colin idag,hon tycker att han har blivit riktigt fin sen hon körde honom sist och även snäll så snart ska jag nog ta över körningen mer. Det längtar jag till. 
Tänk och få köra sin egna uppfödning och träna själv , värsta drömmen de är så jag vill ha det.!
Min egna lilla pärla! Fick även veta att en annan i stallet tycker att Colin ser ut som en riktig travare (;WOOW
Kan bli kul om ca 1 år då blir de väl kval och start.. fyfan vad nervös jag kommer vara då!

Snart ska jag gå till mina andra hästar och snygga till dom lite också vidare.
Oskar kommer hem senare i kväll så då slipper Charlie vara själv när jag är i stallet och på skolan..



Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

va roligt att han är så snäll =)

2012-03-28 @ 19:46:24
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0