En helt vanlig Onsdag - 21 Mars

God kväll :)
Idag har det inte hänt så mycket, gick till hästarna i morse som vanligt.
Tog ut,mocka och gav vatten, hem igen, sedan till Pappa med Charlie där han fick vara i hundgården en sväng med Aja.
Jag gick vidare till farmor & farfar. Fick skjuts fram till datalektionen och jag fick göra något annat som var mycker roligare än de jag gjorde förut! ett stort +!
Efter jag har slutat så tog jag mig till Landins & Colin Myste lite med honom innan han gick ut.
Han hade varit duktig idag med, dom körde honom alltså.
Fixade även några fler hästar,sedan vart de en sväng till Apoteket och hämde Colins pulver som han ska äta i 5 dagar nu, så får vi se om han blir bättre i halsen.
Sedan åkte jag hem till Pappa tog Charlie gick hem ett tag sedan vidare till Grace och Wille.
Borstade dom också vattnade jag Willes hö. får se om han blir bättre med hostningen....
Gav kväller, lekte med Charlie på åkern sen hem, Lyssna på bästa Lasse stefanz och kollade dator, sen vart de mat, och en cider till Musiken...
Älskling kom hem ikväll igen , så vi har varit och gått en liten sväng med Aja också så var så klart Charlie med.

Vi får se vad dagen har att erbjuda i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0