Finns konstiga folk överallt..

Eftersom jag var ledig i från Colin idag så tänkte jag ta de lungt idag,
Så borstade gamlingarna vid 5 tiden, sedan tänkte jag  gå upp till Pappa och gå med Aja
När jag kommer över bron så ser jag 2 hästar,
tänkte att dom var ute och red, Med när jag sedan såg att dom börja springa så förstod jag att dom var lösa,
Sprang med Charlie upp dit, försökte få tag på dom men gick inte så bra.Dom har inte träffat mig på jätte länge.
Så när dom sprang ner emot ån vid pappa tänkte jag bara,
NU går de åt helvete nu druknar dom.. Men dom vände, jag sprang in med Charlie till pappa råkade tömma ur hans nötter tog hårtbröd sedan sprang jag vidare... Haha
Men pappa ringde hästarnas ägare så dom kom, så sedan öppnade dom hagen så sprang dom bara in, tänk om jag tänkte på de först..
meeeen Nu till de jag är irriterad över
DET var nog 5 bilar + en cyklist  som åkte förbi INGEN JÄVEL STANNA,
JO en den första, han bara " ser du hästarna, vet du vem de är som äger dom?" självklart svarade jag ja.
Men då sa han " vad bra då kan jag åka"
Jorå åk du tänkte jag, jag klarar mig själv..OFTA MAN ÅKER NÄR 2 HÄSTAR SPRINGER SOM GALNINGAR?!
Men efter ett tag innan hästägaren kom så stannade iaf en och gick ur,
Amandas omtänksamma bror var de, och vi lyckades inte få tag i dom men ändå va så skönt att en stanna och försökte hjälpa till! guld värt.!
Min lugna dag slutade lyckat ? haha, dyngsur i svett,  helt död både jag och Charlie när vi kom hem, men nu lyssnar jag på bästa Lasse stefanz och pratar med min älskade pojkvänn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0