-rörigt

Igår hade jag inte ens tid att blogga, skolan, mamma, sedan åkte jag på trav så därför jag inte har skrivit något
Travet var ju kul iaf, men krångliga kärrigar och fyll gubbar kan jag gärna skippa  nästa gång. Vill inte skriva så mycket med, ni som är vänn med mig på "bilddagboken" kan iaf läsa där.
Fyllot som jag skrev om, satt jag klappa händerna, pratade om någon maria, och sedan sa han flera gånger " hoppas de blir startgalopp" och jag menar, han sa de säkert mer än 10 gånger, så drygt!!!

Idag är det piss väder, fyfan, som vanligt gick jag till hästarna i morse och gav frukost, dom fick vara inne idag.
Vidare hem med Charlie, åkte till landins, där de var bara 4 st kom vart körda idag,
2 starta igår, 1 idag, 1 har åkt en sväng, sedan så körs Doris och Colin i morgon, pga av att regna så pass mycket och en hästägare var dit på förmiddagen..
jag har varit och  mockat och gett mina andra 2 lunch och mockat, Sedan får vi se vad som händer blir nog valbo.!
har inte så mycket mer att skriva,
Blir bättre imorgon då jag ska jobba oxå i stallet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0