2012-05-15

Idag har det varit fullt upp igen, på en tisdag!
Kom hem ca halv 1 i natt så tog sov morgon till kvart i 8a. stessade iväg till stallet tänkte mocka och ge hästarna mat, men där var mamma redan och dona!
Så jag tog bara ut hästarna, så gjorde hon typ resten. Charlie och sissi bråka lite men inget allvarligt, Sissi råkade ta Charlies boll så då vart han sur!Hahah barnungar!
Sen följde mamma med mig hem åt frukost och sedan fick hon för sig att putsa fönster åt mig.!
TUSEN TACK!
Efter de så åkte vi fram, tog med oss Low och kollade om vi såg någon älg lr nalle att fota men så klart så såg vi ingenting.!;(
Vidare fram åt lunch , skolan, gick hem emot mamma som kom och mötte  mig med Charlie och Sissi. 
Sedan vid 4 hämtade vi Louise hos en kompis till henne.
Hem till mig igen och dona lite till, kastade i en maskin hängde den sen, åt mat här också sen åkte vi och tog in hästarna , hundarna sprang lite på åkern.
Jag följde sedan med mamma hem till dom igen..och var social sedan åkte jag med pappa hem igen, så har haft fullt upp idag igen...

Lillebror har åkt ner till Uppsala med Danne,operation i morgon för lill killen uscha hoppas allt går bra, min lilla älskade bror!...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0