2012-05-30 Colin.

Idag har jag kört Colin, wow vad annorlunda han är nu, så kul att köra honom.
Colin har vuxit på sig jätte mycket, 
Jag är så stolt över min kille, han är så underbar..!
Jag satt och sjöng när jag körde Colin, haha och knäppisen sprang och lyssna, undra vad han tänkte över sin matte?..Körde som vanligt bara Colin, men jag blir så glad över att bara köra honom, min lilla stjärna!!..
Sen var de bara att fixa och dona, kom dit ganska tidigt kvart i 7 , i morse. Och sen så tog jag in Wille och Grace idag så dom fick sova  inne i natt, i morgon får dom komma ut i skaplig tid så får vi se hur vädret är..
om dom sover inne eller ute, de märks hur dom vill...
Men dom där verkar trivas ute, ville inte ens komma in, Grace gick och åt hö när Wille gick in, sedan tänkte hon gå  i väg när jag kom med grimman, haha
Mina små hjärtan!

I morgon är det en skoldag igen, !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0