27 Maj.

Den här helgen har inte varit den bästa, har inte hunnit någonting alls som har varit planerat..
Igår skulle vi göra massor med som vanligt så vart de ingenting p.g.a vissa andledningar. Som jag inte skriver ut här iaf på kvällen var vi i sandviken på crusing...
Inatt har Grace och Wille sovit ute också och dom gör de i natt med, när jag var dit och fyllde på vatten så kom dom och drack sen gick dom igen, så dom verkade trivas att vara ute i hagen.!
Molly hörde också mig  kom springandes och "pratade" la sig neranför mig och rullade sig som vanligt, mys katten!
Jag jobbade i stallet i dag och allt var som vanligt där, varmt som fan.!
Sen har vi varit i Valbo och köpt en ny kamera får se hur den är, inte prövat den ännu.!
Sen var vi till farmor och farfar vid stugan,  vidare hem och kolla Elitkoppet, ojoj vad Commander Crowe kan springa jävlar vilken häst!!
Tänk om man kunde få en sån en gång i livet, hihi!
Och
SÅG NI NÄR
JIM FRICK ,stig H och Järsöfaks,
jag fick allvarligt tårar i ögonen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0